Oj….

Oj……. jak dawno mnie nie było na blogu 😦   Czas szybko biegnie, dni umykają- nim się obejrzymy, już Nowy Rok będzie.

Miałam mocne postanowienie.

Miałam mocne postanowienie dokończyć do końca roku wszystkie moje UFO-ki (czyli jakieś 5 sztuk). Dobrnęłam do końca z dwiema rzeczami, w tzw. międzyczasie poczyniłam kilka nowych zamówień, więc wygląda na to,  że w Nowy Rok wejdę z zaległościami.

Dosyć pisania:

  1. UFOk- nr 1. Miała być letnia bluzeczka z włoczki Drops Belle link . Teraz będzie to raczej służyć jako tunika. Włóczka jest bardzo fajna. Może trochę trudna w dzierganiu, bo włókna nie są poskręcane, ale w noszeniu rewelacyjna. To już moja trzecia rzecz z tej włóczki.

     

    2. UFOk- nr 2. Komin męski z włóczki Dacca Lana Gatto www.ekstra-motek.pl . Zrobiłam, bo …… włóczka mi się podobała. Jest fajnie ciepła, dzierganie z niej jest bardzo przyjemne- cały czas czekamy jak ułożą nam się pasy.

Skomentuj

