Szydełkowe conversy

Dostałam zlecenie wykonania skarpetek dla 6-miesięcznego dziecka. Miały być…. fajne. W przedśwątecznym czasie inspiracji we mnie zbyt dużo nie było. Cóż więc począć?  Trzeba było sprawdzić, co pomysłowy wujek google ma do zaoferowania. Kilka przewertowanych stron i w końcu trafiłam: szydełkowe conversy! Z szydełkiem nie żyję w najlepszej zgodzie, ale poddać się nie chciałam. Kilka prób, testowania włóczek (akryl strasznie skrzypiał mi na szydełku!) i udało się- wyszło mi coś, co przypomina conversy. Z włóczek, które wypróbowałam najlepiej sprawdził się Drops Baby Merino (https://ekstra-motek.pl/pl/c/Baby-Merino-welna-100/14 ); jest lekko sprężysty, przyjemnie miękki i dzięki temu buciki nie są sztywne.

Oto, co mi wyszło:

szydełkowe conversy

Skomentuj

