Taaakie śmieszne….

druty sobie kupiłam 🙂

 20161214_110218 20161218_124812 20161218_124850

Producent tych drutów to Kinki Amibari. Gdy je zobaczyłam, to pomyślałam, że muszę je wypróbować. Byłam akurat w trakcie dziergania kilku par  skarpetek. Robienie na drutach pończoszniczych do najprzyjemniejszych nie należy (przynajmniej dla mnie) więc chęć poznania czegoś nowego była u mnie bardzo silna….

Od kilku dni  jestem posiadaczką owych drutów: https://ekstra-motek.pl/pl/p/Asymetryczne-druty-bambusowe-na-zylce/562 . Recenzja wkrótce! 🙂

Skomentuj

