Potrzeba matką wynalazku …..

Kto musiał wielokrotnie liczyć nabrane oczka – to mnie zrozumie.

Podczas ostatniego projektu, przy dużej ilości oczek na drutach wpadłam we wściekłą frustrację przy kolejnym ich odliczaniu. Niby miałam markery, ale i tak trzeba było liczyć: 10…. 20…. 30 …… 40…. a w między czasie: 24… 25… 34…. 35… . Przy 400 oczkach (pled) to naprawdę bardzo irytujące….

Długo myślałam nad rozpracowaniem zaznaczania oczek; najpierw wymyśliłam, że: zielony marker to 10, czerwony-20 itp…. ale jak robi się coś przez wiele dni, robiąc przerwy kilkudniowe, to taka metoda nie sprawdza się. Pamięć ludzka jest zawodna.

Olśniło mnie gdy grzebałam w warsztacie ślubnego męża mojego…. znalazłam drewniane koraliki (choć pewnie nie takie było ich przeznaczenie). Ruszyłam też na podbój bransoletkowego świata mojej córki.

Z połączenia dwóch światów 🙂 wyszło takie coś:

z cyferkami 1-5

z cyferkami 10-40

z cyferkami główne

 

Tu zastosowane w praktyce: zastosowanie

zastosowanie 1

 

Wiem, wiem…. nie są idealne, ale są baaardzo praktyczne!

I, co najfajniejsze, są też dostępne w naszym sklepie Ekstra-motek !!!

Skomentuj

